Odzież firmowa ma to do siebie, że posiada stosunkowo sporą powierzchnię. W tym przypadku skupimy się na samych okryciach górnych części ciała, a więc wszelkiego rodzaju koszulkach, polarach, bluzach z kapturem czy też kurtkach. Tak, sklepy tworzące gadżety reklamowe, również posiadają tak ogromne pole do wyboru w podkategorii odzież firmowa.
Na początek powinniśmy się zastanowić nad wyborem koloru garderoby. Warto, aby była choć trochę związana z naszą firmą. Uświadomimy to sobie, patrząc na gadżety reklamowe największych konsorcjów – ubrania Coca-Coli czy Ferrari są czerwone, natomiast sieci komórkowej Play biało-fioletowe. Jeśli więc w naszym logo dominuje błękit, postarajmy się o niebieską garderobę.
Odzież firmowa może być obłożona za pomocą loga – wtedy jednak postarajmy się, aby nie miało koloru samej koszulki, a także napisu lub nazwy strony internetowej. Sam logotyp najlepiej prezentuje się z przodu, po lewej stronie klatki piersiowej. Tak się już przyjęło, że wszelkie marki reklamują się głównie na tej stronie i warto to podciągnąć także pod naszą firmę. Oczywiście odzież promocyjna również jest produkowana przez jakąś sieć, ale wtedy jej nazwa występuje tylko na wewnętrznej metce.
Ponadto ciekawym miejscem są plecy. Na ich całej szerokości można umieścić pełną nazwę przedsiębiorstwa wraz z logo, sloganem reklamowym albo pełnym adresem internetowym. Pamiętajmy jednak, aby ta strona rzeczywiście istniała i była stosunkowo często aktualizowana. Oczywiście zawsze można się wymknąć ze szponów standaryzacji i zrobić coś po swojemu.
Tags: odzież firmowa, odzież firmowa koszulki, odzież firmowa t-shirt